Liten update

Hej!

Igår när jag hade slutat jobbet så åkte jag och Calle hem till mamma och åt middag tillsammans med henne. Vi hämtade också lite post som hade kommit dit och lämnade mina bilnycklar till min medryttare eftersom hon ska låna min bil tills ikväll så att hon kan ta sig ut till stallet och rida Tollan :)

Nu sitter jag på jobbet igen och vill bara att dagen ska ta slut så jag kan få åka hem till min kära mor och hälsa på lilla Stjärna! Längtar så jag håller på och spricker :) Efter jag har hälsat på Stjärna och fotat henne massor i eftermiddag så kommer vi åka till Calles ena syster och äta middag där tillsammans med hans andra syskon och deras respektive :) Det ska bli trevligt!

Nu måste jag återgå till jobbet! Vi hörs lite senare. Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback