God morgon

God morgon! Sitter här på jobbet igen och dricker lite the för min onda hals. Det känns värst på morgonen och sen går det över under dagen. Igår gick vi och la oss vid 21:30 ungefär och somnade väl lite senare. Det var väldigt skönt att somna i tid för en gångs skull! så nu känner jag mig hyfsat pigg också :)

Förresten! Måste bara berätta en sak som hände inatt. Jag vaknade av att Calle säger nejnejnejnej, ajajajaj och lägger sig i fosterställning och håller sig om benet. Sen frågar jag, vad har hänt? Varpå han säger, det strålar i hela vaden. Och jag börjar massera vaden o han skriker AJ! Sen imorse så frågade jag Calle om de kändes bättre i vaden. Och han förstod inte alls vad jag pratade om så han måste ha pratat i sömnen igen :P

Vi hörs! Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback