Snart grundkurs i vardagslydnad :)

God dag på er!

Just nu sitter jag på jobbet och är hur trött som helst plus att jag har huvudvärk och det rinner i näsan. Känns jobbigt att jag aldrig kan bli av med dendär jäkla förkylningen någon gång. Om 1 timma och 20 minuter så slutar jag för dagen och då blir det till att skynda hem och bara slänga i mig lite mat innan vi ska åka iväg till hundklubben, för att medverka i den 5:e grundkursen i vardagslydnad :) Det ska bli riktigt roligt :)

Idag hoppas jag att vi är ute mestadels av tiden eftersom jag har suttit inne framför en dator hela dagen :) Vore skönt att få röra på sig lite eftersom jag känner mig som en riktig liten tjockis just nu. Helt uppsvälld av allt jag har ätit + roliga veckan :) Härlig blandning detdär.

Nu ska jag fortsätta arbeta! Vi hörs :)

/Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback