Nu är jag ledig!

Nu är jag äntligen ledig! Har jobbat på beijer idag mellan 9:15-18:00 och sen åkte jag direkt och hämtade upp älsklingen och Casper och sen bar det av till stallet :) Väl i stallet red jag i ungefär 20 minuter och trimmade bara lite inför imorgon då vi ska tävla på Rådmansö :) Sen smorde jag alla saker + badade Tollan, som var väldigt skitig :) 

Nu ligger jag här och är hur trött som helst. Känner mig sliten efter att ha jobbat 4 dagar i sträck :) Och samtidigt börjar jag känna mig taggad inför imorgon! Ska bli så himla kul, och dessutom är det utomhus tävling imorgon också vilket gör det ännu roligare :) Och imorgon ska jag få träffa Musse för första gången på 2 veckor!

Nu ska jag kolla på tv. Vi hörs :)

/Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback