Jag får snart ett raseriutbrott!

Nu får jag helt seriöst snart ett raseriutbrott! Tjejen som har hand om allt med vår studentskiva har klantat till sig rejält. Först betalade vi 480kr till henne, och tydligen var bara det för biljetterna vi sålde?

Sen har allt lixom varit frid och fröjd fram tills idag, då vi fick reda på att om man inte betalar 350 kr till henne senast på fredag, vilket man måste göra för att få vara med på middagen. Så kan det betyda att skivan blir inställd! Minst 40 personer måste tydligen tacka ja till middagen för att allting ska bli av överhuvudtaget.

Men vad är dethär för människa igentligen som meddelar sånt här 1 vecka innan skivan äger rum?? Nu vet jag ju att skivan kommer bli av för vi är 120 pers som ska gå och det vore väl konstigt om inte 1/3 av dom ville gå på middagen, men ändå! Sjukt dålig planering från denhär tjejens sida...

Hoppas att allt löser sig, för nu har jag fan ont i magen av all stress ifrån skolan! Hoppas inte att mina vänner drabbas av denhär dumma tjejens taskiga planering!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback