Grillat och myskväll!

God kväll!

Idag har jag jobbat på sats mellan 9:00-12:30 och sen bar det av till stallet :) Jag hoppade Tollan litegranna inför nästa helg. Vi hoppade en oxer från hörnet med fyra galoppsprång fram till ett räcke. Mamma höjde hur mycket som helst och jag var väldigt feg men tillslut tog jag mig i kragen och red emot hindren, och det gick dessutom väldigt bra! Sen hoppade vi en liten vattengrav som finns på en liten gräsbana framför stallet, eftersom jag har hört talas om att Västerås som vi ska tävla i nästa helg har en riktigt stor vattengrav. Och det gick bra!

Nu ska vi grilla och sen äta lite jordgubbar och glass till efterrätt! Ikväll blir det myspys framför tv:n och sen får vi se om vi kanske besöker en liten majbrasa :)


Lovar att lägga upp bilderna från mösspåtagningen imorgon. Det funkar bara på Calles dator och vi är hemma hos mig just nu :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback