God morgon!

Idag verkar det bli en riktigt solig dag, skönt! Det känns inte lika jobbigt att gå till skolan då :)Jag har ett litet läxförhör i naturkunskap b idag som handlar om bakterier. Jag har inte övat överdrivet mycket men det känns som jag kan det mesta ändå så det går säkert bra :)

Det är skönt att Casper verkar må bra idag också! Igår spydde han 4 ggr o var jättehård i magen under ungefär 1 timme, det måste ha varit märgbenet som han fick lite för mycket av :) Men idag verkar han må bra som sagt!

Jag ska ta reda på lite mer kring vår skiva idag, och hoppas på att jag inte behöver komma på middagen. Har verkligen inte råd att slänga ut 350 kr denhär månaden på en sketen middag. Hoppas det löser sig!

Nu måste jag börja fixa mig inför skolan. Vi hörs lite senare :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback