En underbar dag!

Idag har vi haft en mycket underbar dag :) Vi gick upp tidigt och så åkte jag iväg till stallet tillsammans med mamma för att rida ut i det mycket soliga vädret! Tollan var jättepigg och glad och verkade njuta lika mycket som jag gjorde av ridturen :)

Sen åkte vi hem och jag och älsklingen gick en promenad med Casper på ungefär 1,5 timme :) Det var riktigt mysigt! Efter det bar det av till ett solarium i vallentuna, där jag och min kompis Hanna solade i ungefär 10 minuter och sen satt vi och snackade en liten stund innan det var dags för mig att åka hem och äta den underbara middag som älsklingen stod och grillade till oss :)

Jag vet att det verkar lite konstigt att sola solarium när det är så soligt ute, men jag orkade verkligen inte ligga och pressa hela dagen. Hade inte tid med det heller :) Det får bli sen i sommar när vi tävlar och är ute hela dagarna eller något :)

Nu ska vi mysa och bara kolla på film hela kvällen. Imorgon är Musses tävlingsdebut på Rådmansö :) Ska bli så spännande att se hur han sköter sig :)

God kväll på er! Vi hörs!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback