50 dagar kvar till min studentdag

Vet ni vad?

Idag är det bara 50 dagar kvar till min studentdag!
Och bara 26 skoldagar kvar :) Det är ju ingenting. Känns verkligen som att denhär terminen har gått så himla fort, det var ju januari alldeles nyss? :) Det tycker jag är ganska konstigt igentligen, höstterminen smyger alltid fram och man tycks aldrig komma någon vart, men på vårterminen då är det precis tvärtom :) Kanske beror det på att det blir ljusare och ljusare för varje dag som går :)

Snart kommer den 9 juni vara här. Den underbara dag då jag får springa ut ur skolan, skrika och tjoa och vara allmänt lycklig över att mina skoldagar är över :) Och gud vad jag längtar!

Men nu måste jag sluta drömma och återgå till arbetet :) Vi hörs lite senare :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback