Teoriprov, uppkörning och valpkurs:)

På förmiddagen bar det av till teoriprovet:) fick 53 poäng och 52 var godkänt, så jag klarade mig precis:D haha men på uppkörningen kuggade jag för ja blev så himla nervös o gjorde onödiga fel. För det första hade jag bara kört i Saab på körskolan och alla har sagt att Sollentuna hade Saab också, men när jag kom dit var det en golf jag fick köra så ja blev lite smått stressad.. Och sen kom massa småfel här och där så tyvärr klarade jag mig inte.. Men imorgon åker vi till Södertälje istället och kör upp, jag hoppas på bättre lycka där!:-) annars äre väl bara och göra om tills jag klarar det, för körkort, det ska jag ha:D sen på kvällen kom lite gäster och vi käkade kräftor och ja öppnade lite mer paket:) men efter det åkte jag, Calle och Camilla på valpkurs med Casper, och idag gick det otroligt bra och vi fick göra massa roliga övningar, dock var det lite väl kallt sådär på kvällen:) men efter valpkursen åkte vi och åt på Max istället för att gå ut, för vi ska fira mig genom utgång nästa helg istället:) men maten den var skitgod och gjorde oss lite varmare:)fast nu är vi hemma och nu ligger vi och kollar på idol på tv 4 play och ska strax gå och sova:-) godnatt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback