Promenad i höstvädret..

Idag var jag först i stallet och rakade Tollan som blev riktigt fin! Kunde raka bort det såkallade skägget och även raka benen hyfsat bra iallafall, med tanke på att jag var helt själv :) Sen mockade och fixade jag lite, o sen tog jag in hästarna, eftersom jag hade insläppet idag.

På dan blev det en mysig höstpromenad med Casper och jag tog massa gulliga bilder :) På eftermiddan blev det ett ridpass, som inte blev särskilt lyckat eftersom jag lyckades pricka in den dag då andra stallet hade "städa volten dag"... SUCK!

Nu såhär på kvällen bjöd Alexandra och Sez på middag, och det var riktigt gott! Efteråt kollade vi på Idol och nu väntar ja på att få se vilka som går vidare

Här kommer underbara bilder från promenaden! Observera bilden där ja försöker posa men Casper bara vill pussas ;)



puss&godnatt

Kommentarer
Johanna säger:

Han är ju bara så rackarns söt! :D Grattis till hästköpet! Riktigt fin totto :) Älskar svarta hästar med vita tecken! Ha en superbra helg, Emma!

2010-10-01 | 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback