Jag älskar dig mitt hjärta<3

Har insett att jag ibland tar dig för given min älskling. Du finns alltid där för mig, är mitt stöd, min motivation och min ständiga solstråle i livet. Du är underbar, och gör mig så oerhört lycklig. Utan dig skulle jag aldrig klara mig.

Folk kan inte förstå hur vi har haft sån "tur", men jag vet att det inte handlade om tur, det var ödet som förde oss samman. Folk tror mig inte när jag berättar om mina mål i livet. Att jag vill leva med dig för resten av mitt liv, ha familj med dig, hus på landet och en fin bil :)Men jag vet att det aldrig kommer ändras på, vi är menade att vara, så är det bara.

Och så fort jag kommer med mina tokiga och ibland orealistiska idéer till dig så gör du inget annat än lyssnar och tar det till dig. Du vill bara att jag ska vara lycklig. Du tänker aldrig på dig själv, och månar alltid om alla andra. Du är underbar på så vis.

Och jag vet, att utan dig skulle jag aldrig vilja eller kunna göra alla saker jag vill i livet. För du är den som gör allt det möjligt. Du är den som betyder allt för mig, den jag alltid kommer sätta först, den jag alltid kommer älska och vilja vara med för resten av mitt liv<3

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback