Hoffmaestro!

Idag var jag och min kära vän Chloe på hoffmaestro och det var så himla kul! Dock höll vi på att bli söndertrampade och flera människor svimmade.. Men vi överlevde och hade grymt roligt trots allt eländigt folk som försökte knuffa på oss :) Nu ska jag och älsklingen kolla på idol på TV4 play o bara ha det mysigt!

Här kommer lite bilder från kvällen, godnatt på er:)



Jag och Chloé efter att vi hade ätit på donken precis innan konserten :)



Min fina, underbara och skithärliga vän!



En bild på mig som ser helt knas ut..



Hoffmaestro, ungefär 50 minuter innan allt började!



Helt galet fullt med folk!



Fascinerad flicka som fotar :)



Haha, söta unge!



Lite väl suddig bild men kunde inte låta bli att ta med den, jag ser galen ut!



När vi väl bytte plats såg vi hoffmaestro jättebra, även om bilderna inte var de allra tydligaste..haha

Det var grymt kul iallafall :D

Kommentarer
Louisanette säger:

Very informative...God Bless

2011-03-22 | 14:01:06
Bloggadress: http://louisanette.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback