Födelsedagsfirande hos pappa...

Idag har vi haft födelsedagsfirande för mig hos pappa, det är ju trots allt bara 3 dagar kvar nu till min riktiga födelsedag! Fick en massa smått och gott, bland annat massa pengar, så betalade av lite till på Calles gamla Honda direkt :) Nu har jag bara 2500 kronor av totalt 8000kr kvar att betala :) Yes! Känns skitbra! :D

Min kära vän Linnéa kom, och det var så underbart trevligt :) Vi pratade gamla barndomsminnen som dök upp i pappas hus och hade allmänt roligt :D Hon gav mig ett jättefint halsband med ett litet hjärta längst ut, riktigt fint :D Sen fick jag även glas av henne som kallades partylightset eller något, som man kan ha typ luktljus i :D Jättefina :)

Fick massvis med blombuketter och även ett jättefint halsband av pappa :) blev riktigt glad för det :)

Sen fick jag även 4 st jättefina muggar av min farbror och hans fru :) Känner mig superglad över mina presenter från pappas sida av släkten:D



Flertalet fina blombuketter samlade i en vas :) sen hänger det också en liten
"busunge" på vänster sida om blombuketten :D Min kusin sa att den hette så:) haha



Det fina halsbandet från underbara Linnéa :)



Till höger, partylightset från Linnéa. Till vänster, muggar från farbror och hans fru :)



Lite suddig bild, gick inte riktigt att få klar.. men detta är halsbandet från pappa och Marre<3



Återigen, ännu fler fina blommor från släkten :) Krukan till höger är min alldeles egna också :)



En bild på Casper och Calle efter 4 timmars släktfika :D Mina små trötta pojkar :)



Älsklingen och jag posar framför kameran<3



Jag älskar dig mest av allt i hela världen, du är mitt allt älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback