Denhär dagen började med regn...

Denhär dagen började med regn och rusk men med en skön morgonpromenad på 40 minuter med Casper :) Det var superhärligt och jag var riktigt blöt när jag kom hem :) Körde bilen till tåget, där jag parkerade för att sen åka till skolan :D Jag var på så himla bra humör, tills jag möttes av avundsjuka klasskamrater som inte ens ville hälsa på mig, jag frågade mig själv vad fan deras problem är? men bestämde mig sen för att strunta i dom som inte betyder minsta lilla för mig och istället ägna mig åt att njuta av min dag och faktiskt tänka på de underbara och riktigt bra vänner jag har :)

Så nu ska jag ta och byta om till stallkläder och åka till stallet och rida litegrann, längtar redan till imorgon bitti då ja ska rida med Camilla :D see ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback