Casper 19 veckor :)

Idag är Casper 19 veckor gammal :D Och han bara växer och växer för varje dag som går :D Här kommer lite bilder på min gamla hund från nu i veckan :)



Casper på ett fält i närheten av Karlstad Ridklubbs tävlingsplats :)



Casper med sitt alldeles nya täcke från överskottsbolaget :) Det kostade
bara 69:- och fanns tyvärr inte i blått i Caspers storlek, han har ju 40cm
långa täcken nu storpojken :)



Min krok till morgonrocken hade gått sönder så jag hängde den
på dörren, vilket Casper tyckte var en perfekt sovplats :)



Casper och Camilla i torsdags när vi firade min födelsedag i efterskott :D

Kommentarer
bäästis!! säger:

guuuuud va han e söööt'! lille casper! :D han bara växer å växer heelt sjukt :D

2010-09-20 | 14:15:40
camilla säger:

han har blivit sååå stor :D

2010-09-20 | 22:09:43
Emma Gulding säger:

Camilla, visst var bilden på dig och Casper fin? :)

2010-09-21 | 15:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback