Barnmorska!

Jag har kommit på vad jag ska utbilda mig till! Jag har alltid sagt att jag ska ALDRIG gå på universitet, och har kommit med den ena ideén efter den andra om att jag ska starta olika sorter av eget företag. Men så för några veckor sen slog det mej, jag borde kanske bli barnmorska. Jag älskar ju trots allt barn, tycker om människor och vill bli en ung mamma :D Vore inte då barnmorska det allra bästa :D Det tror jag :) Så om någon som läser min blogg vet mer om vad som krävs för att bli barnmorska, så hojta gärna till! Jag känner mej ganska lost, vet än så länge bara att jag har gått de kurser som krävs för att få söka till sjuksköterska, sen har jag inte så stor koll på vad som krävs efter att man utbildat sig till det:) Gud vad taggad jag blev nu! Nä, nu måste ja gå och byta om, min valpkurs börjar om strax 1 timme, borde nog börja tänka på den istället för vad jag ska bli "när jag blir stor" :)haha wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback