Täby Ryttarcenter & Täby Centrum

Idag på morgonen var jag och red i Täby ryttarcenters ridhus, det var dessutom första gången jag körde transport med en liten Tollan i :) Men hon stod som ett ljus och jag körde som en riktigt erfaren trailerförare :) Det gick iallafall jättebra och i ett ridhus som är 120m långt kan man ju inte annat än stormtrivas, så dit kommer vi åka många fler gånger :)

Sen åkte jag och älsklingen till Täby centrum och köpte lite kläder till honom för hans presentkort som han fick när han fyllde år och då impulsköpte han bla en Iphone 4G :) Och då kom jag fram till att nästa år ska jag också köpa en sån fast en vit! (de finns ju bara i svart nu).



Här är en bild på Calle och Ester från i fredags :)



Cory efter ridturen. Han var trött :)



Lilla Casper i fredags framför TV:n



Musse i gången innan min och mammas ridtur tidigare i veckan :)




Min kompis Alexandra's lillebrors hamster som jag blev djupt förälskad i igår. Så himla söt. Jag upptäckte dock att lille Zid som de sen i somras trott var en kille, faktiskt var en tjej :) Zidney fick hon heta istället :)

Kommentarer
Liza |Gravid| säger:

Casper de lilla charmknytet :)



Sv: Jo Bebis va planerad, eller ja planerad o planerad. Vi använde inget skydd så vi visste ju att risken/chansen fanns och vi välkommnade plusset på graviditets testet med öppna armar :)

2010-11-02 | 13:55:50
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback