Kylig höstdag!

Började min morgon med att åka till stallet vid 8 och pysslade lite där innan Camilla kom till stallet någon timme senare för att rida ut tillsammans med mig och Tollan :D Vi red en lång runda på 8km och det var riktigt mysigt, lite kyligt och inte alls lika blåsigt som igår!

Efter det red jag halva den rundan på Crux, han fick galoppera på lite mer än vanligt. Måste öva upp hans flås&kondition lite. Just nu rider jag i 25 minuter i trav och galopp men nästa vecka ska vi ge oss på 30 minuterspassen! måste öka successivt.

Efter det gav jag och mamma oss ut på en liten skrittrunda på Musse i ca 25 minuter, eftersom kiropraktorn blev tvungen att knäcka honom lite i bäckenet igår, och gav honom en behandling så var vi tvugna att ta det lite lugnt :) Efter detta så last/åk tränade vi honom och han var jääätte duktig :)

Och nu sitter jag här hemma och väntar på älsklingen som fått punka på sin firmabil någonstans ute i Sthlm, och hoppas att han inte kommer hem alltför sent! Saknar honom.

Ha en trevlig fredagskväll och glöm inte bort att kolla på Idol :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback