Höstlov

Nu har jag höstlov och idag är det 6 månader kvar till vår mösspåtagning :) Yippie! Längtar galet mycket till studenten och de tiderna nu:)

Men idag efter skolan så red jag Musse och mamma red Cory på en liten skogsrunda :) Det gick jättebra och blir mer och mer fascinerad av min lilla musseman :) Han kommer bli så fin när han blir stor :)

Ikväll ska jag och älsklingen äta kyckling med pommes och bearnaise sås :) Och sen även något gott att äta medan vi tittar på Idol. Saknar honom nu och tycker han jobbar alldeles för mycket, men pengagalen som han är så bryr han sig inte särskilt mycket om vad jag säger :) haha

Nä, nu ska jag nog lägga mig framför TV:n och mysa lite med Casper, som är lite halt för tillfället och behöver ta det lite lugnt ett tag framöver, vilket är lättare sagt än gjort för min lilla hund.

Vi hörs sen folket! Ha en trevlig fredagskväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback