Snart julafton och snöstorm väntar...

Hej mina vänner!

Sitter här i sängen och ska strax borsta tänderna och åka till stallet. Har ju utsläpp i stallet på onsdagar :) Efter det är planen att mamma och jag ska rida ut med Tollan&Musse i busvädret :) Har hemstudiedag idag så stallet först och skolan lite senare idag :)

Kom alldeles nyss att tänka på att snart är det julafton, om exakt en månad faktiskt! Helt sjukt att tiden har gått så himla fort, dethär året har bara flugit iväg! Tänkte göra en liten summering av vad som har hänt mig under år 2010:)

År 2010 en liten summering..

+Jag startade bloggen
+Calle tog studenten
+Calle fick lärlingsplats som elektriker
+Calle köpte en jättefin bil
+Vi var med på en valpkurs
+Jag tog körkort
+Jag köpte hondan av Calle
+Vi köpte en lägenhet
+Jag debuterade 140cm utomhus
+Jag fick min första placering i 140cm
+Jag kvalade till SM för unga ryttare
+Vi köpte Musse<3
+Jag kom på att jag vill plugga till barnmorska om några år
+Jag kom fram till en bra plan med mitt liv
+Jag och Calle har varit tillsammans i 2 år <3(den 15 december)
+Jag återupptog kontakten med en mycket god barndomsvän
+Jag köpte Casper<3

-Jag har varit ledsen
-Jag har varit förvirrad
-Jag har längtat
-Jag har funderat
-Jag har planerat
-Jag har varit stressad

Och nu har jag kommit fram till att 2010 kanske var ett av de bästa åren jag har varit med om i mitt liv. Det har hänt så många roliga saker och jag hoppas att nästa år kommer bli minst lika roligt. Då väntar ju inflyttning i lägenheten, studenten, heltidsjobb och kanske ännu fler överraskningar som man inte har en aning om nu...

Men nu vet jag iallafall lite mer om hur mitt liv kommer vara upplagt efter studenten, det som har stressat mig så mycket den senaste tiden kanske bara klarnar upp sig nästa år, vem vet...?

Kram på er mina vänner och ta det försiktigt i snöovädret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback