Hejhej:)

Hejhej :)

Jag började morgonen med att vakna kl. 8:30 och sen äta lite frukost och gå en 50 minuters promenad med Casper :) Det var riktigt mysigt men jag fick klä på mig ordentligt för att inte frysa. Och Casper sprang på 3 ben ibland för att han frös så om fötterna :) 

Just nu sitter jag i skolan på svenska c lektionen och håller på och bestämmer ett tema på våran tidning vi ska skriva i ett grupparbete :) Temat blev kärlek-saker som ligger oss varmt om hjärtat och tidningen ska heta Guldberghinds nöjesnytt :)

Ikväll ska jag lägga ut lite bilder på när jag och mamma red ut på Musse och Tollan i förra veckan :) Riktigt fina bilder på oss fyra!

Vi har dessutom börjat fundera på om Musses vintervila redan ska ha börjat, först tänkte vi att den skulle ha börjat nästa måndag den 6 December, men den börjar nog den 26 November istället tror vi, men vi har inte riktigt diskuterat klart på den fronten ännu, just eftersom vi skulle vilja löshoppa honom lite innan vi ställer av honom:)

Idag är det 7 månader kvar tills jag och älsklingen flyttar hemifrån, som jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback