LOVELY!

Lovely! Bara två dagar kvar och sen är det helg.. så himla skönt! fast jag har morgonfodringen på lördag så lär nog inte få sova så mycket.. först skulle vi ha åkt direkt efter jobbet på fredag till ett meeting i Gislaved-Anderstorp.. men efter Näset så kände vi inte riktigt att vi skulle skynda på i 140 bara för att försöka kvala till SM. Så vi struntade i det och satsar på att tävla kringklasserna på SM i Sthlm´s FRK istället, då vi troligen tävlar 135 som högst :)

Sen får vi se i Tierp helgen efter om vi kanske anmäler oss till en eller två 140 där istället :) Vill verkligen försöka kvala till Young Rider SM nästa år.. men det är så jävla högt! Inomhus SM för Young Rider går först i 140 och sen i 145.. medan Utomhus SM går i 140, 145 och 150!! Så sjukt högt.. menmen.. ja får väl försöka öva under hösten så kanske det löser sig med iallafall inomhus SM.. skulle vara så oerhört kul om ja kunde få rida SM iallafall 1 gång i mitt liv :) men sen har jag också ett annat problem.. Södertälje har Elittävlingar i vecka 45 tror jag det var.. men jag som Junior får inte åka om jag inte har placering i 135 eller högre.. så det har jag också ingefär 16 veckor på mig att fixa.. menmen, det ska nog gå.. Hoppas jag... :D

Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback