HALLÅ I STUGAN...

Hej! Eftersom dethär är första inlägget tänkte jag berätta lite om vad jag är för någon person :) Jag är en barnkär djurälskande liten tjej som lever livet tillsammans med min pojkvän. Vi har varit tillsammans i snart 1 år och 7 månader, och jag fullkomligt ÄLSKAR denna underbara människa :)

I måndags den 5 Juli 2010 köpte jag en liten Staffordshire Bullterrier valp vid namn Casper som är 8 veckor gammal och tänkt att vara vår alldeles egna hund. Med honom ska vi gå på diverse kurser, utställningar och hundträffar och ha väldans roligt med på vägen. Kommer komma in bilder på honom snart!

Men vi har också sen tidigare en 2 årig Schäfer tik som är vår egen uppfödning och heter Ester :D Kommer även att lägga in lite bilder på henne sen också.

Men förutom dessa underbara djur har jag också världens finaste lilla totto häst som heter Thonia v.s och kallas för Tollan. Vi tävlar i hoppning och har precis lyckats ta oss upp på 140 nivå. Hon har varit i vår ägo i lite mer än
1 ½ år nu.

Sen har jag då skilda föräldrar men bor bara hos min mamma, och pojkvän då såklart! Han planerar att flytta hemifrån inom ett år och då kommer ju jag såklart följa med :) Vi har varit tillsammans i snart 1 år och 7 månader och jag ÄLSKAR honom verkligen över allt annat :)

Sen börjar jag ju också 3:e året på den Samhällsekonomiska linjen på Cybergymnasiet i höst och kommer även skriva om mina studier och allt annat knas som har med skolan att göra!

Adios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback