GOD MORGON:)

Efter jobbet igårkväll så åkte jag, Calle och Casper direkt till stallet :) det var enormt skönt och avslappnande att få motionera lite efter en hel dag av jobb och av att bara ha suttit ner på en stol och stirrat in i en datorskärm :)

Tollan gick inte så jättebra till en början, tror hon fortfarande hade lite träningsverk efter helgen, så idag onsdag ska hon få vila, gå i hagen och bara bli ompysslad :D Idag tänkte jag faktiskt lägga ner lite extra tid på Casper, han måste trots allt öva lite mer på att gå i koppel, den lille busen :) Men imorse gick det faktiskt oväntat bra på promenaden, han strävade inte emot så himla mycket iallafall :D haha

Börjar också fundera på om man kanske borde anmäla sig till någon form av valpkurs snart, så Casper inte blir något olydigt kräk i slutändan :P måste bara hitta någon bra klubb att ansluta mig till.. vet bara inte vilken :P hehe Men igårkväll när jag tog ut Casper för sin sista "kissning" så kom han faktiskt till mej hela 2 ggr när jag ropade :) Han börjar lära sig iallafall:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback