Trött morgon..

Godmorgon :)

Idag har vi en såndär trött morgon här hemma. Jag känner mig hängig och Casper är förkyld, han snorar och nyser om vartannat..Vi har legat och latat oss hela morgonen och blir liksom aldrig piggare, hur mycket vi än vilar.

Men trots detta måste jag till skolan och jobba med mina två uppsatser som jag ska bidra med till min grupps tidning. Jag orkar knappt resa mig ur sängen, jag vill bara ligga under täcket och kolla på tv hela dagen. Men jag måste pallra mig till skolan. Tidningen ska vara klar om lite drygt två veckor och jag har inte ens börjat...

Efter skolan ska jag åka till stallet, rida rundan med Tollan, borsta lite på Musse och ta in alla hästar, jag har nämligen insläppet idag :)

Nu ska jag kolla vidare lite på tv:n och sen måste jag börja göra mig iordning för skolan.

Kram på er & hoppas ni mår bättre än vad jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback