Snökaos :)

Hallå i stugan :)

Idag är det fullkomlig snökaos ute och plogbilarna ligger hemma och sover, som vanligt på dagar som denhär :) Själv har man precis kommit hem från skolan och sitter och dricker glögg och äter lussebullar som jag och Calle bakade i tisdags :)

Idag hade jag mitt naturkunskap b prov, och det kändes som att det gick hyfsat bra :) Svarade på 12 frågor av totalt 13 :) Nu har jag bara en redovisning i filosofi imorgon och en inlämning av en uppsats i sv c på tisdag kvar innan jag får jullov:) Fick dessutom veta igår att jag får jullov på tisdag nästa vecka och inte på onsdag, som de har sagt hela terminen :) Härligt!

Ikväll blir det markarbetsträning för Helena Schiller på Täby ryttarcenter och sen bär det av hem till älsklingen som ska laga mat till oss två :)

Kram på er folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback