Julmat, julklappar och bingolottos uppesittarkväll :)

Nu är det bara en timme kvar på jobbet och sen ska jag fixa mig inför våran lilljul :) Jag längtar som en tok! Och ikväll blir det bingolottos uppesittarkväll+massa julmat och förhoppningsvis lite julklappar tillsammans med Calle och mammas sida av familjen :)

Jag fullkomligt älskar jul och nyår som högtider, helt klart de bästa. Det enda jag hatar är den ständiga stressen. Och just pga. den så skulle det vara skönt att åka bort något år och bara vila upp sig och mysa för sig själv över julen :)

Men det som är bäst med julen är ju ändå att man får fira den med de man älskar allra mest!

Är det inte underbart..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback