Julmarknad o purjolökssoppa!

Hejhej:)

Igår när jag vaknade kände jag mig hängig. Skulle igentligen ha firat min kära vän Lotta på kvällen som fyller hela 22 år imorgon! Men jag orkade inte gå med tanke på hur jag mådde.. Så jag och Calle tog det lugnt framför tvn och Eclipse istället. Idag var vi på julmarknad i gamla stan och hade med oss Casper så att han skulle få miljöträna lite:)

Sen åkte vi hem och lagade purjolökssoppa. Jag och älsklingen har bara legat och latat oss resten av dagen och mamma har tagit hand om hästarna:) Tack mamma, du är bäst! Nu ligger jag i soffan och tittar på gossip girl, och planerar att ligga kvar här resten av kvällen:) kanske blir det en liten promenad med Casper senare, vi får se:)

Bilder från dagens julmarknad och färden dit kommer här!

Tyckte denhär bilden på mig blev väldans fin, om man får berömma sig själv lite :)



Älsklingen och jag :) Jag ser helt knäpp ut!



Älsklingen och Casper, på julmarknad i Gamla stan :)



Älskar er mina finingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback