Julafton:)

God Jul allihopa:) Igårkväll firade vi ju med mamma och jag fick både pengar, presentkort, strumpor, champagne, handdukar till lägenheten och massa godis:) En riktigt lyckad kväll och jag vann till och med en miljonbingolott på uppesittarkvällen:) Idag var vi hemma hos pappa och Marre från kl 14 och kom hem för ungefär en halvtimma sen:) Det blev en lång dag med mycket mat och efterrätter och nu är jag helt slut och ligger nerbäddad i sängen:) av pappa fick jag dessutom presentkort i 3 olika butiker, bl a i en inredningsbutik:) Sen fick också jag och Calle en chokladfondue maskin med choklad som hörde till den:) smaskens säger jag bara! Så just nu håller jag på och planerar in en dag då jag ska ut och shoppa loss för alla mina presentkort :) Godnatt på er och hoppas att ni fick en riktigt rolig julafton:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback