Jobb + julfirande :)

Hejhopp :)

Just nu sitter jag på jobbet och jobbar från 07:15-16:00 :) Skulle igentligen ha jobbat från 08.15-17:00 men hela växeln stänger kl. 16:00 idag pga. jultiderna antar jag så fick sluta lite tidigare idag :) Det här är toppen just med tanke på att vi ska fira jul ikväll hos freddes föräldrar och hade jag fått sluta senare än vad jag gör nu så hade det blivit lite väl bråttom :)

Tollan har fått vila både tisdag + onsdag denhär veckan och kommer få vila även idag :) Både tisdag och onsdag var det sjukligt kallt och idag hinns det inte riktigt med någon ridning :( Men det gör inte så mycket eftersom vi inte ska tävla förrän i Februari nästa år, så vi har gott om tid till att träna och hålla igång konditionen tills dess :)

Nu ska jag återgå till arbetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback