Jobb 9-14

God morgon allihopa :)

Just nu sitter jag på Beijer och ska jobba från kl.9:00-14:00 :) Det är rätt så mysigt att jobba såhär på lördagar. Bara ett fåtal timmar och väldigt lugnt helatiden :)

Jay vann idol igår och trots att jag har hejat på honom konstant sen starten så vet jag inte om jag tycker om att han vann. Jag tycker att Minnah sjöng bättre hela kvällen och vinnarlåten passade henne dessutom bättre :) Men tråkigt nog är det ju så att Agnes är den enda av vinnarna igenom åren som har kommit någon vart så vi får hoppas att detta inte händer med Jay :) Hitills verkar det ju som att det är 2:orna som regerar :) haha så vi får se vad som händer med Minnah. Jag tycker ändå att hon är värd ett skivkontrakt från någon :)

Efter jobbet blir det att rida i ridhuset en snabbis och sen till stallet och bada Musse som har riktigt fettig päls just nu :) Igår hade han haft vintervila i 2 veckor, jag längtar tills vi får börja sätta igång honom igen :)

Ikväll blir det middag hos älsklingens pappa tillsammans med hans systrar och sen bär det av till stand up komedi lite senare på kvällen :)

Ha en bra dag :)


Trackback