Iskall vinterkyla..

Hejhej :)

Idag var det verkligen extrem vinterkyla här i Stockholm! 17 minusgrader visade termometern imorse innan jag åkte till stallet. Hästarna får bara vara ute några timmar idag för annars fryser ledningarna i stallet :( Tråkigt när det är så himla soligt väder ute, men så får det bli idag :)

Idag hade jag studiedag så har skrivit klart alla anteckningar på kapitlet i filosofin som vi ska ha prov på på fredag och ikväll ska jag börja läsa igenom mina anteckningar och försöka komma ihåg vad jag har skrivit :)

Om någon halvtimme eller så ska vi åka iväg till stallet och sen åka till ridhuset med Tollan för att trimma lite dressyr inför imorgon då det är första gången vi provar att träna för Peter Markne :) Ska bli rikigt kul!

Här kommer en bild på mig från i lördags när vi firade Calles pappa som hade fyllt år! 


Lite suddig, som vanligt. Men ni ser ju lite hur jag såg ut iallafall :) Måste fixa en bättre kamera, fast har inte råd just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback