Dag 02 Min första kärlek

Min första kärlek är faktiskt min älskling Calle :) Visst har jag haft lite småflirtar här och där innan honom som jag har trott har varit kärlek, men när jag träffade Calle insåg jag att jag aldrig hade stött på äkta kärlek förrut :)

Han är född 1990, älskar att träna och pyssla med sin bil :) Och såklart att umgås med mig och Casper :) Han finns alltid där för mig, och innan jag hade körkort skjutsade han omkring mig överallt utan att gnälla :) När vi tävlar i närområdet följer han alltid med och tittar om han har möjlighet, även fast just hästar kanske inte är hans favoritämne :)

Min älskling är alltid snäll, omtänksam och rolig att vara med :) Han gör mig glad och helt varm inombords :) Och varje gång jag ser honom får jag som fjärilar i hela magen :) Han är min första kärlek, men också min sista eftersom det är honom jag vill leva med för resten av mitt liv<3

Jag älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback