Dag 01 presentera mig själv

Jag heter Emma och är född 1992 och bor tillsammans med min mamma, låtsaspappa, och våra två hundar i en villa i Täby.

Om lite drygt 6 månader flyttar jag och min pojkvän ihop i vår alldeles nybyggda lägenhet i vallentuna :)Calle och jag har varit tillsammans i lite över två år och han är också min stora kärlek :) Jag tror vi kommer leva tillsammans för resten av våra liv, gifta oss, få massa barn och bo i ett stort hus med massa små hundar springandes omkring oss :)

Jag jobbar just nu extra på både Beijer byggmaterial i sollentuna och Sats täby men planerar efter min student i juni 2011 att skaffa ett heltidsjobb :)

Mitt stora intresse är hästar och allt som har med dem att göra. Hästar har alltid funnits i mitt liv och kommer förmodligen alltid att göra det i någon form. Min kära lilla hund Casper är också ett stort intresse jag har, och gärna spenderar mycket tid på.

Jag älskar att prata, shoppa och planera min vardag, men hatar att städa. Min pojkvän är otroligt pedantisk så han har försökt lära mig ett och annat om att hålla ordning, men om jag blivit något bättre på det vet jag inte :)

Jag hatar spindlar och smådjur som kryper och får panik om de kommer för nära mig.

Min uppväxt har varit otroligt bra och jag har ett speciellt band till min mamma som också delar samma intressen som mig. Jag har fått resa mycket under min uppväxt och har aldrig upplevt att jag inte blir stöttad i de beslut jag gör.

Jag avgudar barn och vill mer än något annat bli en ung mamma. Men då såklart med fast jobb, egen bostad och möjlighet att betala mina egna räkningar. Jag vill jobba med djur eller barn i framtiden, och skulle jag någon gång börja plugga så skulle jag plugga till barnmorska.

Hoppas det var lite intressant att läsa iallafall :)


Kommentarer
emelie säger:

Hej, misstar jag mig inte nu, tror jag du skrivit till mig innan. Tror jag svrarade på din fråga, fast i min blogg. Gå in på katerorin frågor.



Stella var inte direkt planerad. men inte oplanerad heller. Vi viste att vi inte alltd skyddade oss. Men eftersom vi båda kände oss redo och hade en trygg grund att stå på kände vi att det var det rätta.



Både min och masses familj har varit unga när dom fått barn så allt föll siog nartuligt. Anser att ålder bara är en siffra. Sen hur man är som person och känner sig redo då tycker jag absolut inte man ska tveka.

Lycka till. Det är en underbar resa.

2010-12-29 | 16:52:43
Bloggadress: http://emeliielenaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback