Bullar och Glögg

Idag skulle jag ha tränat för Peter Markne men precis när vi hade lastat Tollan och skulle åka iväg så ringde dom och sa att träningen var inställd för att det var för kallt! Jävla latmask säger jag bara..

Så då åkte vi direkt till Täby Ryttarcenter och hoppade lite istället. När vi kom dit hade någon brandvarnare gått igång och gick inte att stänga av, så det bara tjöt i hela byggnaden ett bra tag innan de fick dit en tekniker och kunde stänga av allt oväsen :) Hoppningen gick i varjefall jättebra och vi övade på igångsättningar och avsaktningar samt att hoppa upp oss ifrån ett lite samlat tempo :) Tollan var jättespänstig och fin :)

Nu har jag pluggat i snart 3 timmar och orkar inte mer nu! Läser igenom det lite ikväll igen och övar mer imorgon bitti innan provet börjar :) Jag och mamma har dessutom bakat vanilj och kanelbullar och köpt massa olika glögger :) Jag provade äppelglöggen och ica's glögg och båda var faktiskt riktigt goda och smakade lite snarlikt den som Calles mamma bjöd på i söndags :) Men den hade rönnbärssmak :)

Nu ska jag strax gå en liten promenad med Casper och sen lägga mig och kolla på TV :)

Kommentarer
Noahklara säger:

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-05-26 | 11:21:53
Bloggadress: http://noahklara.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback