Beijer 07:15-16:00

God morgon allihopa :)

Nu sitter jag här på Beijer igen och ska jobba från 07:15-16:00 :) Sen är jag ledig fredag och lördag och på söndag blir det att jobba på Sats hela dagen igen :)

Även om jag inte får så mycket ledigt så kommer jag iallafall få en bra lön sen när både december och januari lönen kommer och det är härligt :) Jag ska börja göra iordning ett sparkonto from den lönen, ska börja spara till både en resa, inredning i nya lägenheten och till en liten valp. Vill att Casper ska få en liten kompis antingen i slutet på 2011 eller början på 2012 :) Då har han blivit lite äldre, samtidigt som han är ung och kan busa och ha roligt med valpen :) Men det ska såklart vara en engelsk staffordshire bullterrier, precis som Casper :) De hundarna är så underbara!

Idag är det också 6 månader kvar till vi flyttar in i lägenheten :) Så himla härligt! Jag längtar som en tok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback