Naturkunskap B...

Sitter på Naturkunskap B lektionen, läraren pratar om människokroppens organ... Behöver jag säga hur tråkigt det är? Slutar om exakt 47 minuter..Sen väntar lite håltimme och klockan 14:00 börjar min tredje sista körlektion i ordningen, längtar så oerhört tills alla körlektionerna är över, borta, kaputt!

Den lektionen slutar 16.00 och sen ska jag åka till Mörby för att möta älsklingen som ska köra oss hem :D Tror förresten han ska lämna in bilen på service då, så kanske följer med dit oxå :) Vill också visa honom de fina pumpsen jag hittade på Scorett! Så oerhört snygga, frågan är bara vilka butiker som har just de skorna, förutom butiken på drottninggatan alltså :)

Nä, nu måste jag nog tyvärr återgå till lektionen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback