Ligger framför Tv:n och..

Ligger just nu framför tv:n med datorn i knät, kollar på Sweet sixteen på MTV :) Snart ska jag och älsklingen inklusive lilla Casper lägga oss i sängen och kolla på en film och äta godis, tror kanske det blir "I could never be your woman" som går på 4:an ikväll :) Har inte den blekaste om filmen är bra, men ska nog ge den ett försök iaf :)

Idag jobbade jag också :) Är ju som sagt sjukt förkyld, men det gick bra ändå, hostade ganska mycket emellanåt men, ja fixade det som sagt jättebra ändå :D Jobbade ju bara 5 timmar, och det var faktiskt ganska trevligt. Lite kul att få träffa kollegorna igen, efter sommarjobbet osv.

Åkte sen till stallet och red och Tollan var precis livrädd för allt! Var det inte buskar/stenar så var det spolspiltan, svampen eller "vattenavdragaren" haha :) helt tokig var hon den lilla hästen... menmen, hon har sådana dagar ibland :) haha

Nä, nu ska jag krama lite på mina små älsklingar, ha en trevlig lördagkväll!

kram

Kommentarer
N säger:

SV: Okej, va synd ;( Men va kul ändå att tävla där, ni fick ju hoppa en massa fina hinder :D Å du tävla liksom mot linda heed, känn statusen ;)

2010-08-21 | 21:39:22
Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback