KÖRLEKTION NR. 3

Idag hade jag min tredje körlektion. Det gick verkligen skitbra! fast jag har bara kört sammanlagt 5 timmar och får 20 timmar av skolan, så jag har några lektioner kvar :) På morgondagens lektion ska vi öva mer på backning och att köra på platser där det är mer trafikerat. Men idag körde vi i ett bostadsområde i Sollentuna, med korsningar, backar, stopplikter och allt vad det nu var, men körde också lite i Danderyd och inne i stan.

Är så himla glad och nöjd med mig själv att jag åkte hem och bokade uppkörning och teoriprov. Men när det sker får ingen annan än jag, mamma och Calle veta :) hehe

Kommentarer
marie säger:

Hej! Va med och delta i min summer romance tävling. Vinsten är att jag länkar dig i ALLA mina inlägg under 1veckas tid! Lycka till!



direkt länk till tävlingen:



http://wychey.devote.se/blogs/5492292/summer-romance-taevlingen.htm#WriteComment



ha den underbar dag, kramar =)

2010-08-03 | 15:38:26
Bloggadress: http://wychey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback